Prosta strona internetowa

Wielu właścicieli małych przedsiębiorstw czytało o profitach jakie może przynieść obecność firmy w Internecie. Niejednokrotnie sami szukają informacji na jakikolwiek temat w tym uniwersalnym środku komunikacji. Wyczerpuje ich odpowiadanie na identyczne pytania kontrahentów, które bez kłopotu mogliby przeczytać na witrynie internetowej przedsiębiorstwa o ile by tylko nią dysponowało. Jednakże dziurawe finanse sporej liczby przedsiębiorców często nie pozwalają na duży wydatek jakim jest profesjonalnie zbudowany serwis www. Projektanci stron postanowili jednak zagospodarować także tę niszę rynkową udostępniając produkt pod nazwą wizytówka internetowa.

Taka wizytówka www to bardzo nieskomplikowana, a przy tym ergonomiczna strona www, zawierająca w jednym miejscu wszelkie wiadomości na temat działalności i oferty niewielkiej firmy oraz jej dane kontaktowe. Przeważnie w pakiecie jest także darmowa domena (tzn. internetowy adres serwisu) i hosting przez pierwszy rok. Z tego powodu, że odbiorcami wizytówki www są zazwyczaj małe firmy działające lokalnie, wystarcza domena regionalna, to znaczy wskazująca na miasto lub region, na obszarze których działa firma – dostępne są takie dla wielu regionów kraju i kilkudziesięciu miejscowości. A wszystko to po koszcie niewiele wyższym aniżeli komplet tradycyjnych wizytówek.

Przedsiębiorca, który pragnie odnieść jeszcze większe korzyści z dysponowania wizytówką internetową może powierzyć dodatkowo jej pozycjonowanie w Google, czyli techniki mające na celu podniesienia jej pozycji w wynikach wyszukiwania. Wprawdzie opcja ta jest dodatkowo płatna, lecz przy dzisiejszym stopniu współzawodnictwa warto skorzystać z każdej szansy na pozyskanie klienta.